Избягвайте онези, които казват „ние имаме всичко, от което се нуждаете!“
Агенциите, които обещават абсолютен успех във всяка област или сектор, обикновено предлагат средна услуга. Вместо да избирате такива агенции, работата с агенции, които са напълно специализирани в няколко конкретни области, определено ще изиграе голяма роля в растежа на вашата марка и ще ви помогне както финансово, така и по отношение на автентичността.
Когато става въпрос за дигитален маркетинг, ще бъде ефективно да работите с агенции, които са специализирани за вашите нужди, вместо да избирате агенции, които покриват всеки възникнал проблем.
Въпреки че дигиталният маркетинг може да изглежда лесен за извършване на тези, които не са в индустрията, създаването на съдържание, анализът на конкурентите и способността да достигнете до вашата целева аудитория с правилния подход са много по-сложни, отколкото изглеждат. Освен това нещата винаги се променят, тъй като всяка година се появяват нови тенденции в дигиталния маркетинг.
Освен това натоварването може да бъде по-голямо, отколкото си мислите. Поради тази причина компаниите или марките може да се наложи да си сътрудничат с успешни дигитални агенции, за да имат определено място в резултатите от търсенето, в социалните медии и най-важното, за да достигнат до целевата аудитория.
Въпреки че е обичайно да се възлагат създатели на съдържание или специалисти по социални медии, може да е необходима по-всеобхватна поддръжка, когато става въпрос за дигитален маркетинг. Важно е обаче да решите къде и
как да получите тази необходима помощ.
Научете как да изберете дигитална агенция за вашия бизнес и бизнес консултации
Тайната да изберете най-добрата агенция е да разберете самите основи на дигиталния маркетинг. С професионалната диплома на DMI по дигитален маркетинг ще научите уменията, необходими за успех, от маркетинг в социалните медии до PPC през имейл маркетинг до SEO и дигитална стратегия. Поставете се на шофьорското място днес с актуални и приложими цифрови умения.
Ако сте искали да създадете маркетингова агенция преди 25+ години, бариерата за навлизане е колосална. С примитивен цифров пейзаж, режийните разходи за създаване на такава операция бяха обезсърчителни и почти невъзможни без първоначална инвестиция. В допълнение към разходите за стартиране, вие бяхте ограничени до физически и традиционни медии и главоболията, свързани с всичко друго, освен с изработването на нещо, което приличаше на ROI за вашите клиенти. Да бъдеш „на червено“ за много, много дълго време беше неизбежно.
Времената се промениха.
Не е невъзможно да мислим, че квалифициран индивид или малък екип може да създаде напълно работеща маркетингова агенция от нулата в рамките на няколко месеца (с малко помощ, разбира се).
Компаниите харчат повече от своите маркетингови бюджети за дигитална реклама от всякога и всеки иска част от действието. В това ръководство ще ви преведа през петте стъпки, които трябва да следвате, ако искате да изградите онлайн маркетингова агенция от самото начало (повярвайте ми, бил съм там).
#1: Развийте необходимите умения
Ако сте нарцистично поколение Z’er с грандиозни визии да станете Нийл Пател веднага след като приемете дипломата си, има голяма вероятност да се провалите мизерно.
Можете да бъдете толкова креативни и интелигентни, колкото всеки друг в играта, но ако не сте подготвени и достатъчно опитни, за да се справите с многото нюанси на управление на акаунти и взаимоотношения с клиенти, бързо ще потърсите друг концерт. Може да отнеме години на някои да изградят необходимите умения, на други може да отнеме по-малко. Независимо от това, аз вярвам, че всъщност трябва да задържите истинска работа известно време, преди да се осмелите да излезете сами.
Работната среда е много по-сложна, отколкото осъзнаваме, докато се движим в нея. Над действителната работа, която произвеждате, има множество очаквания, вербална и невербална комуникационна гимнастика и политика. Всичко от начина, по който е структурирана организацията до нейната култура, продукт и лидерство, играе роля в начина, по който се развива ежедневието ви (и кариерата).
Преди да овладеете уменията си за дигитален маркетинг, трябва да изпитате какво е да работите там, където могат да работят вашите клиенти. Това неминуемо ще ви направи по-разбран и добре закръглен професионалист. Когато вашите клиенти са стресирани и вероятно проектират това върху вас, няма да го приемете лично.
Получете повече помощ за разрастване на вашата агенция с нашето безплатно ръководство: 11 начина да спечелите и задържите повече клиенти
Като се има предвид това, важно е да разберете, че меките умения са само 50% от крайния продукт, който сте вие. Трябва да се справите добре с това, което ще предлагате като „професионални“ услуги. Без значение колко ловка е вашата игра за продажби, клиентът рано или късно ще открие, че му е продадено змийско масло. Трябва да можете да постигнете резултати. Ако започнете кариерата си като управлявате клиенти за по-големи агенции, бих ви насърчил действително да започнете работа в маркетингов екип или да вземете шепа малки клиенти, за да научите каналите и уменията, по които ще работите.
Имах късмета да започна кариерата си в маркетинговия екип на WordStream, където успях да развия уменията си за платено придобиване. Това, което може да е неясно за тези, които никога не са били конкретно в маркетингов екип, е колко всъщност отива в него. Освен натиска да произвеждате, трябва да научите сложни системи и ако екипът е малък, трябва да развиете различни умения, за да стартирате дори най-простите кампании.
Това включва, но не се ограничава до:
Изграждане на целеви страници за Search Engine Optimization
Дизайн на реклами в Google Ads
Конструиране на съобщения и позициониране
Системи за обучение като Marketo, HubSpot и Salesforce
Правилно прилагане на проследяване
Прекарване на часове в промоция само за да гледате как се проваля
Значителен натиск за производство
Ползата от управлението на клиенти е, че много от тези аспекти се вземат предвид, преди да стигнат до вас. Въпреки това, опитът в работата по тези неща ви дава добавената стойност да знаете за какво говорите, когато нещо, което ви дават, не работи. Освен това ви помага да се справите с натиска да постигате качествени резултати, защото сте били там преди… много пъти.
TLDR: Включете се в работата при 9-5, преди да започнете сами. Не можете да се продавате като експерт по дигитален маркетинг, без да сте експерт по дигитален маркетинг.
#2: Бъдете изпълнител, преди да станете основател
Да имаш работа, която плаща и ти позволява да си направиш мозъчна операция без дългове през целия живот, е лукс, който много от нас приемат за даденост. Да предприемете скока да работите за себе си крие списък с рискове, толкова дълъг, че може да се използва за отделна публикация в блога. Това, което смекчава голяма част от този риск, всъщност е разработването на основата за бизнес, преди да вземете решение да го правите на пълен работен ден. Предлагам да свършите някаква договорна работа отстрани за известен период, докато задържате работа на пълен работен ден поради различни причини, главната сред които…
Позволява ви да ударите сами, без да поемате голям риск
Усещате вкуса на предприемаческия живот, когато започнете да правите странична работа. От фактурирането до необходимостта да заделяте допълнителни пари за данъци, малките, но много важни елементи от управлението на вашия собствен бизнес влизат в действие.
Освен това трябва да управлявате разумно времето си, ако все още ще имате работа на пълен работен ден. Това означава работа през нощта и през уикендите, когато предпочитате да гледате Netflix.
Изграждането на взаимоотношения като изпълнител също е ценно с това, че може да ви донесе препоръки. Ако сте в състояние да плащате сметките си като изпълнител, тогава преходът към агенция от едно лице ще бъде много по-лесен, отколкото да започнете от нулата.
Друг аспект на управлението на клиенти като страничен концерт е, че ви позволява да придобиете опит в изграждането на договори. Ще трябва да свикнете с процеса на съставяне на предложение, след това на договор и след това да подпишете необходимата документация (NDA и т.н.). Това е част от играта, която ще искате да рационализирате, така че времето, прекарано за въвеждане на нови клиенти, да бъде намалено.
Позволява ви да изградите ценни взаимоотношения
Ако сте в състояние да получите някаква странична работа чрез взаимни връзки, бивши колеги или просто като се свържете в мрежа, това ще ви даде необходимия опит, когато става въпрос за изграждане и поддържане на взаимоотношения с клиенти.
Необходимостта да преговаряте за цената на вашите услуги е друго умение, което мнозина пренебрегват в началото.
Вашето време и опит струват нещо, независимо колко добре познавате човека от другата страна. Изграждането на умението да установявате колко трябва да таксувате за конкретен проект или услуга ще стане изключително ценно в бъдеще.